انا اسمي كامل وقصتي مع خالتي بدأت لما قررت اني ازورها في المدينة اللي جنبنا
في الحقيقة كنت رايح عشان اقابل شرموطة عرفتها عالنت علي اساس اني انيكها
وبالمره اقعد عند خالتي بدل ما انزل في فندق ولا حاجه واتصلت بي خالتي ةاتفقت معاها ان ازورها في اليوم اللي انا ناوي اقابل فيه حنان شرموطة النت
وبعد ما وصلت وصلت لحنان دي واتفاجأت ان السعر الي كانت متفقه معايا عليه دا سعر ساعة واحدة مش يوم كامل حسيت اني انضحك عليا
دخلت نكتها وكان فيه اتنين بره مستنيين الدور هما كمان عرفت انها شرموطة علي حق وكرهتها
رجعت اقضي اليوم مع خالتي وكنت حاسس اني اضحك عليا بعد ما خدعتني القحبة واخدت الفلوس بتاعتي كلها
جوز خالتي كان شغال حارس امن وكانت الفترة بتاعته غالبا بتبقي مسائية وكان دا بيخليه يقعد طول الليل بره البيت
رجعت لخالتي واحب اعرفكم شوية علي خالتي قبل ما ادهل في حكايتي معاها
خالتي اتجوزت جوزها الاول “خيري” علي غير رغبة ابوها اللي كان عاوز يجوزها لابن صاحبه وجارنا في البلد بس هي رفضته وقدرت تقف قدام رجالة العائلة كلها
واتفقت مع خيري واتجوزو غصب عن الكل عشان كدا كانت حياتها بعيد عننا شوية بعد ما ابوها رفض يدخلها البيت وهو حي
بس طبعا علاقتنا اتحسنت بعد ما ما جدي مات وبقينا نزورها كتير وعلاقتي انا بالذات معاها كانت كويسه جدا وخصوصا بعد ما خلعت خيري بعد ما قفشته في علاقه مع جارتهم قامت كسرته بالعصاية ورقد في المستشفي شهر طلع منها لقي خالتي خلعته وطردته من الشقة بعد ما خلته يكتبها باسمها في اول جوازهم
وبعدها يكام شهر عرفنا انها اتجوزت جوزها التاني بس دا مقعدش معاها كتير مفيش شهرين تلاته وسمعتها بتحكي مع امي انها دخلت عليه الشقة لقيته لابس كلوت خالتي والطرحه وبيلعب في طيزه خالتي مسكته شهر تبهدل فيه وتنيك فيه من فوق وتحت وفي الاخر فضحته في المنطقة و طلقته لان العصمه كانت في ايديها
واخيرا اتجوزت جوزها الحالي وبردو العصمه في ايديها بس جوزها الحالي دا راجل طيب بيخاف منها جدا مفيش كلمة تقولها ليه الا ويقولها حاضر علطول
نرجع بقي لحكايتي معاها وايه اللي حصل بيني وبينها بعد ما رجعت من عند القحبة حنان
دخلت البيت من هنا وخالتي اخدتني بالحضن وهات يا بوس وانا ماسكها من وسطها وببوسها في خدودها وايدي تنزلق من علي وسطها لانها كانت لابسه قميص نوم حرير وتسند علي طيازها اللي عامله زي الجيلي
انا حسيت بشهوة وانا قريب منها كدا وهي بتبوسني وشفايفها طبعت الاحمر علي وشي وصدرها ملزوق في صدري كان صدرها طري اووي زي الجيلي
بس طبعا مسكت نفسي خفت تحس بشهوتي ناحيتها وتحس بزبي اللي وقف لحظتها لولا البنطلون الجينز كانت يمكن تلاحظ زبي اللي وقف من تحته
المهم قعدت انا وهي ناكل وبدأت تحكي معايا عن زيجاتها الفاشلة وازاي ان الرجاله الايام دي مبقيتش رجاله
وقعدت تحكيلي عن جوزها الححالي “حامد” ودار بيني وبينها حوار وكان كالاتي
خالتي : عارف يا كامل مفيش رجاله خلاص دلوقتي معلش انا مقصدش حاجه وحشة بس الرجاله دلوقتي يلبسو الطرح زي الحريم اشرف ليهم
انا : ليه كدا يا خالتي ,صدقيني في رجاله كتير في كل مكان بس انتي مش واخده بالك
خالتي : هاهاههه بلا خيبة ,دا انا اتجوزت تلاته ,والتلاته اخيب من بعض مفيش دكر فيهم قدر يقف قدامي ودعست برجلي علي شنباتهم واحد واحد
انا : قصدك ايه يا خالتي وبعدين هما مش رجاله من اي ناحية بالظبط؟ هههه
خالتي : يعني عندك جوزي الخول اللي اسمه حامد عارف يا كامل بعلفه زي البهيمة واطفح فيه اللحم والفراخ ومش مأثر فيه ييجي اخر الليل يجيبهم في دقيقة بصباعي وينام جنبي زي اختي
خالتي : ولما سألت الواد في صيدلية تحت اداني برشامه وقالي دوبيها في كوبايه ميه واديها للراجل قبلها بساعة ,تفتكر حصل ايه يومها يا كامل؟
انا : اكيد طبعا قضيته ليلة حمرا بقي وكسرتو السرير
خالتي : ليلة حمرا هههههه ,نقلته عالمستشفي زي البهيمة ورجع مش قادر ياخود نفسه
انا : حظك وحش يا خالتي بس صدقيني في رجاله كتير بس انتي مش واخده بالك
وانتهي الحوار وقمت اخود دوش عشان اعرف انام دخلت الحمام لقيت الكيلوتات بتاعت خالتي مسكت واحد منهم لقيت غرقان في لبن كسها ولقيت زبي وقف زي الحديدة
لبست كيلوت منهم ومسكت التاني قعدت اشم فيه والحس اللبن اللي فيه وانا بفرك في ظبري والسوايل اللزجة اللي في الكيلوت غرقت ظبري وخلته مزحلق عالاخر
ريحة كيلوت خالتي كانت ريحة نجسه من كتر العرق والسوايل اللزجه اللي فيه اعتقد انه كيلوت ملبوس علي الاقل من 3 ايام
استحميت وطلعت وقلت اخليني لابس الكيلوت تحت بنطلون البجامه علي اساس اني اضرب فيه عشرات كل ما اقوم ما النوم
وبعد ما طلعت من الحمام لقيت خالتي كل شوية تبص عليا وتبتسم ابتسامه خفيفة وكل شوية تقولي قوم هات كذا وكذا وانا بستغرب هي بتبتسم كدا ليه بس قلت يمكن مبسوطة اني هنام عندها الايام واونسها في وحدتها
قمت جبت بطانيه علي اساس افرشها وانام في الصالة اللي هي غرفة استقبال الضيوف بس لقيت خالتي حلفت عليا لازم انام معاها في الغرفة بتاعتها علي اساس اني طبعا ابن اختها ودا عادي
انا طرت من الفرحه في نسي بس عملت نفس رافض علي اساس اني مكسوف وكدا بس في الاخر دخلت معاها
حطيت جنبي علي السرير ولقيت خالتي حطت ايديها علي طيزي وانا نايم وقعدت تحسس عليها ,الحقيقة انا استغربت وقلقت في نفس الوقت لاني عارف ان خالتي قوية وشهوتها شديدة ,بقيت افكر لحسن تكون ناوية تركبني ولا حاجه
وفجأة دخلت ايديها من تحت البنطلون وسحبت الكيلوت جامد لحد ما زنق البيضان بتاعتي وجع شديد وتقولي ايه اللي انت لابسه دا يا خول
عرفت انها لاحظت الكيلوت بتاعتها وقعدت اعتذر ليها فقالتلي انا هسامحك بس علي شرط يكون عندك ظبر علي حق تعرف تريح بيه خالتك
لفيت عليها ونزلت البنطلون والكيلوت وطلعت ظبري وحديته بين ايديها وقلتلها ايه رأيك في دا يا خالتي
بصت علي زبي ولسانها نزل لتحت من الشهوة
ظبري طوله وهو منتصب 21 سم والسمك بتاعه 24 سم خالتي لفت ايديها حوالين ظبري
تفلت علي ظبري ومسحتها بايديها علي باقي الظبر مسكت بيضاني بايد وظبري بايد وفضلت تدعك فيهم وتتفل عليهم لحد ما لحوستهم
فتحت بقها ودخلت راس ظبري بالعافية بس فضلت تضغط عليه لحد ما بلعت ظبري بالكامل وشفايفها كانت علي البيضان خلاص
وهي بتمص ظبري مع سخونة بقها كنت في وادي تاني من الشهوة ,لقيت خالتي بتلعب علي خرم طيزي بصباعها التخين
وفجأة لقيتها دخلت صباع في خرم طيزي صوتت من الوجع وحاولت اسحب ايديها من طيزي بس قرصت جامد علي بيضاني نزلت بين ايديها وسطحت علي السرير ومازال صباع خالتي في خرم طيزي وبيضاني وظبري في بقها
وهي بتخرج صباعها الملبن الطخين من طيزي كأنها بتخرج روحي من الوجع ومفيش ثانية ودخلته تاني في طيزي ولقيت ظبري انتصب اكتر من الاول
نامت تحت مني وخلتني اطلع علي كسها ومازال صباعها في طيزي وخلتني انزل فيها نيك وهي نايكها طيزي في نفس الوقت لحد ما جبتهم يومها مرتين ورا بعض في كس خالتي