قصص سكس دياثة زوجتي زينة وتعدد الازواج

اسمي كمال متزوج من 10 سنين وزوجتي اسمها زينة عندها 30 سنة لم اكن احب زينة ولكني اجبرت علي الزواج منها بسبب فضيحة كبيرة بعد ما قالت لاهلها علي اللي حصل بينا وكنت متعود علي ممارسة الجنس معاها في مقابل شوية بضاعة من المحل


كنت احسب انني الوحيد اللي بنيكها لحد ما لقيت ليها فيديوهات قبل زواجنا مع رجاله كتير 


ولكن تم زواجنا بالقوة واضطريت اقبل بالامر الواقع ان مراتي كانت شغاله شرموطة 


بعد سنة من زواجنا كنت مسافر اجيب بضاعة واخبرت مراتي اني هتأخر علي الاقل اسبوع ولكن اضطريت ارجع علي فجأة بسبب ظروف مالية


دخلت البيت علي اساس اني افاجأها ولقيت عم سمير الجزار نايم علي سريري وزينة نايمة عريانة في حضنه وكان باين عليهم الاجهاد كان مقضي معاها الليل كله ينكح فيها 


جريت علي المطبخ وجبت السكينة وطلعت علي السرير وصخيت الاتنين بس اول ما عم سمير قام دفعني ن علي السرير وزينة نطت عليا كتفتني بدراعاتها (كانت قوية جسديا واطول مني) سيطرت عليا وجه سمير حب السكينة وزينة رمتني علي الارض


قلعوني الهدوم ومسك عم سمير الكاميرا ولبست زينة زوبر صناعي تخين وركبت فوق طيازي وفضلت تنيك فيا طول الليل وصوروني فيديو عشان يمسكوه عليا كتهديد 


قصص سكس دياثة رهيبة مرحلة التهديد


طبعا بعد الفيديو دا مقدرتش افتح بقي تاني وبقيت زينة حرة تعمل كل اللي تحبه 


كل يوم من بعد الحكاية دي ارجع الاقي زينة نايمة في حضن راجل غير الليلة اللي قبلها واجمل قصص سكس دياثة هتلاقيها هنا


وبعد فترة بقيت تجيب الرجاله ينامو في البيت عندي وعلي سريري بالاسبوع والاتنين وكانت بتخلينني انام في الغرفة معاهم علي السرير


اتعودت مع الوقت ان مراتي تبقي نايمة في حضني من ناحية وحضن راجل تاني من الناحية التانية يبقي زبي في طيزها وزب الراجل التاني في كسها


احساسي وزينة نايمة مع راجلين في نفس الوقت كان بيشعل نار الدياثة في جسمي وبيخلي زبي يولع اكتر واكتر


وفضل الحال علي كدا لحد فترة قريبة لقيت مراتي زينة داخله عليا بجوز رجاله وبتقولي سلم علي ضرتك سالم وضرتك توفيق 


الكلام ضحكني اوووي كنت فاهم انها بتمزح معايا يعني لحد ما طلعت العقدين عقد جوازها علي سالم وعقد جواز تاني علي توفيق


زقتني برجليها علي غرفة النوم وسحبت جوز الرجاله وبقينا احنا الاربعة عريانين في الغرفة 


فضلت زينة تركب علينا احنا التلاته لحد ما طيازنا جابت دم طلعت علي زبارنا وطالعه نازلة بكسها تطوف علي التلاته لحد ما نزلنا اللبن وغرقناها بس هي كانت زي الماكينة الرجاله وقعت الارض من التعب وهي قامت تاني 


ومن بعدها بقيت زينة متجوزانا احنا التلاته  ومع ذلك كانت بتجيب الرجاله بردو البيت عشان ينيكوها ويسدو علي شهوتها اللي مش بتخلص ابدا

المزيد من القصص
اسمي كمال متزوج من 10 سنين وزوجتي اسمها زينة عندها 30 سنة لم اكن احب زينة ولكني اجبرت علي الزواج منها بسبب فضيحة كبيرة بعد ما قالت لاهلها علي اللي حصل بينا وكنت متعود علي ممارسة الجنس معاها في مقابل شوية بضاعة من المحل كنت احسب انني الوحيد اللي بنيكها لحد ما لقيت ليها فيديوهات قبل زواجنا مع رجاله كتير ولكن تم زواجنا بالقوة واضطريت اقبل بالامر الواقع ان مراتي كانت شغاله شرموطة بعد سنة من زواجنا كنت مسافر اجيب بضاعة واخبرت مراتي اني هتأخر علي الاقل اسبوع ولكن اضطريت ارجع علي فجأة بسبب ظروف مالية دخلت البيت علي اساس اني افاجأها ولقيت عم سمير الجزار نايم علي سريري وزينة نايمة عريانة في حضنه وكان باين عليهم الاجهاد كان مقضي معاها الليل كله ينكح فيها جريت علي المطبخ وجبت السكينة وطلعت علي السرير وصخيت الاتنين بس اول ما عم سمير قام دفعني ن علي السرير وزينة نطت عليا كتفتني بدراعاتها (كانت قوية جسديا واطول مني) سيطرت عليا وجه سمير حب السكينة وزينة رمتني علي الارض قلعوني الهدوم ومسك عم سمير الكاميرا ولبست زينة زوبر صناعي تخين وركبت فوق طيازي وفضلت تنيك فيا طول الليل وصوروني فيديو عشان يمسكوه عليا كتهديد طبعا بعد الفيديو دا مقدرتش افتح بقي تاني وبقيت زينة حرة تعمل كل اللي تحبه كل يوم من بعد الحكاية دي ارجع الاقي زينة نايمة في حضن راجل غير الليلة اللي قبلها وبعد فترة بقيت تجيب الرجاله ينامو في البيت عندي وعلي سريري بالاسبوع والاتنين وكانت بتخلينني انام في الغرفة معاهم علي السرير اتعودت مع الوقت ان مراتي تبقي نايمة في حضني من ناحية وحضن راجل تاني من الناحية التانية يبقي زبي في طيزها وزب الراجل التاني في كسها احساسي وزينة نايمة مع راجلين في نفس الوقت كان بيشعل نار الدياثة في جسمي وبيخلي زبي يولع اكتر واكتر وفضل الحال علي كدا لحد فترة قريبة لقيت مراتي زينة داخله عليا بجوز رجاله وبتقولي سلم علي ضرتك سالم وضرتك توفيق الكلام ضحكني اوووي كنت فاهم انها بتمزح معايا يعني لحد ما طلعت العقدين عقد جوازها علي سالم وعقد جواز تاني علي توفيق زقتني برجليها علي غرفة النوم وسحبت جوز الرجاله وبقينا احنا الاربعة عريانين في الغرفة